Saturday, 9 April 2011

Isi Hati Hari Ini

10 APRIL 2011

Hari ni bosan giler...sik gaduh je dengan Ali...nape tah...dia 2 macam x faham-faham je..tadi tengahari aku sakit hati dengan dia. Tak habis-habis nak tido jew. Tau la dia penat keje..Tapi asal aku perlukan dia, dia cam tak heran je kat aku. Tapi lau dia tu nak habiskan masa dengan aku, aku layan je. Aku tak faham la. Nak je aku break dengan dia lau aku dah tak tahan satu hari nanti. Dah tu petang tadi pun dia nak naik angin dengan aku pulak. Ada ke patot aku tanya pun tak boleh. Tak pelah Ali. Aku pun dah malas nak tanya pape lagi. Hidup la sendiri sana. Aku nak tengok berapa lama dia boleh tahan hidup tanpa aku.

Lagi satu masalah aku sekarang ni dengan tokai. Aku kadang-kadang sayang kat dia, rindu kat dia. Tapi aku takut la nak bercinta dengan dia. Dia tu memang la handsome. Kadang-kadang aku rasa pelik jugak, dia da rupa tapi nape sampai sekarang dia tak kahwin lagi. Tak kan la dia tak cukup duit lagi. Mustahil la. Ntah-ntah dia tu memilih sangat. Dan takkan la dia tu nak tunngu aku pulak kan.

Sekarang aku dengan dah tak da pape dah. Semuanya memang dah berakhir. Dia pun dah remove FB aku dari kenalan dia. Bagus la tu. Aku da tak nak ingat kt dia lagi. Dia dah dua kali sakitkan hati aku. Bukan senang aku nak maafkan suma perbuatan dia. Ape yang aku nak sekarang lupakan dia..Dan sekarang aku dah berjaya lupakan dia.